CRM rendszerek és a CTM
A CTM (Computer Time Management) egy a hazai viszonyokhoz optimalizált CRM (Costumer Relationship Management) rendszer. Legfőbb feladata, hogy a meglévő és a jövőbeli ügyekkel egy tervezhető, egyszerűen nyomon követhető, de mindenek előtt megszakításoktól mentes kommunikációt alakítsunk ki.
A CTM több dologban is eltér CRM versenytársaitól:
Végtelenül egyszerű és gyors használat. Megszokhattuk, hogy egyes adatok és tranzakciók rögzítése, majd a következő esemény előprogramozása más rendszerekben 7-8 műveletet, kattintást jelent. Ez a CTM-ben egy kattintással elvégezhető. Ez azért lehetséges, mert előre programozható eseménygombok teljesen egyedileg a cég folyamataihoz hangolhatók. Így minimális betanulás mellett egy átlagos munkatárs is olyan gyors lesz, mint más rendszerekben a profik. A fejlesztők legfontosabb célkitűzése az volt, hogy ne csak a profiknak hasznos szoftvert fejlesszenek, hanem az átlagos emberből csináljon a
rendszer egy profi munkatársat.
Magyar szoftver, ezért elérhető az ára és bármilyen egyedi fejlesztés reális költségek mellett elérhető. Leggyakrabban a nagy rendszerekhez csatlakozó CRM modulok önállóan nem használhatók, és a hazai vállalkozások számára megfizethetetlenek. A CTM 499.000 Ft + Áfa árával (plusz bevezetési költség) megfizethető minden magyarországi vállalkozás részre. Ehhez járul még egy havi jogdíj, ami a szoftver használatán felül központilag fejlesztett adatbázis frissítést is tartalmaz. És mivel szinte nincs két azonosan működő cég ezért minden partner számára külön finomhangoljuk a használat előtt. Az is lehetséges, hogy az Önök cégének annyira egyediek a folyamatai, hogy egyedi fejlesztést kell végezni. Ez a CTM-ben nem csak egyszerűen megvalósítható, hanem megfizethető költséget jelent. Ez a külföldi rendszereknél nem lehetséges, ezért sok cég ezeket ki is zárja a lehetőségekből.
Mivel cégünk folyamatosan fejleszti a
CTM-et, ezért Önök állandóan megkapják a legújabb változatot anélkül, hogy azt meg kellene venni. A fejlesztési stratégiánk az, hogy az felhasználóinktól összegyűjtött javaslatokat és ötleteket beépítjük a fejlesztésbe. Így a CTM folyamatosan és az ügyfelek alapján fejlődik.
A CRM vagyis az ügyfélkapcsolatok menedzselése
Ügyfélkapcsolat menedzselése a leghatékonyabb megoldással:
Egy cégben a legnagyobb érték az információ. Ebben a legértékesebbek az ügyféladatok és az ügyfelekkel kapcsolatos események, a kommunikáció. Ez a cég legnagyobb tőkéje, és ha egy munkatárs fejében van mindez, akkor amikor elmegy a cégtől, elviszi ezt a tőkét úgy, hogy űr marad utána. Ezért szükséges egy egységes rendszerbe foglalni. Erre született a CTM.