Értékesítési és marketing vezetőknek!
Az értékesítési vezetőnek megfelelő eszköz nélkül nincs valós képe arról, hogy mit is csinálnak értékesítői. Ez olyan, mintha mindenki egy sötét szobában dolgozna, és nem lehetne látni, ki az, akinek rossz a hatékonysága. A CTM felkapcsolja a villanyt. Vagyis minden folyamat láthatóvá válik. CTM nélkül a vezető nem látja, kit kell támogatni vagy a munkáját korrigálni. Ez egyébként magának az értékesítőnek is fontos, mivel gyakran maga sem látja mit csinál, mivel tölti idejét, és minek van hatékonysága. Tapasztalatunk szerint a CTM olyan átláthatóvá teszi a folyamatokat, hogy ugrásszerű hatékonyságnövekedést érnek el a cégek.
Fegyelem a rendszerben van, nem az emberekben. Vagyis az átlagos, fegyelmezetlen ember munkájába is rendszert visz a CTM. A leggyakoribb hibát, az elfelejtett visszakeresést, visszahívást 100%-ban kiküszöböli.
Gyors betanulás sok száz ezres megtakarítást jelent egy cégnek az új értékesítők
esetében. A CTM segít abban, hogy egy munkatárs akár 2-3 nap alatt felvegye a cégben a folyamatokat. Ennek különösen akkor van jelentősége, ha az előző távozó munkatársnak sok folyamatban levő ügye volt. Például ha az előző munkatárs megígérte, hogy visszahívja az ügyfelet egy adott időpontban, akkor az új munkatársnak ezt feladja a CTM, és azonnal látja is, hogy mit kell vele beszélni, és mi volt a korábbi kommunikáció. Így a vesztesség minimalizálható, és a betanulás folyamata lerövidíthető.
A vezető legfőbb feladata a folyamatellenőrzés és segítségnyújtás. Ehhez pedig információra van szükség a munkatársak munkájáról. A CTM-ben pontosan láthatja, kinek hány hívása és találkozója volt, mi volt az eredménye, és mi a következő lépés.
Statisztikák pont olyan területen, ami nehezen ellenőrizhető megfelelő eszköz nélkül. A CTM-ben a statisztikai lekérdezések lehetnek tételes listák és diagrammok, akár heti osztással
is.
Kimondottan olyan területen van kiemelkedő haszna a CTM-nek, ahol több értékesítő dolgozik - esetleg földrajzilag elszórva - , mivel támogatja a csoport- és a távmunkát is. Így a vezető akár naprakészen láthatja, hogy munkatársai milyen munkát végeztek előző nap, és milyen időpontjai vannak a következő időszakra. Akár a naptárjába is betekinthet, mivel a CTM része egy tárgyalási határidőnapló is. Aki elkezdte használni azt mondta, hogy olyan mintha előtte sötétben tapogatott volna, és a CTM tette láthatóvá a munkatársak folyamatait.